PAC interiors is een specialist in het ontwerpen en inrichten van inspirerende en functionele interieurs voor kapsalons en schoonheidsinstituten. Het bedrijf combineert esthetiek en functionaliteit om ruimtes te creëren die aansluiten bij de identiteit van de klant en bijdragen aan hun succes.
"The List Media werkt proactief en flexibel, met een dedicated Project Leader die ons bedrijf PAC interiors en onze markt goed kent. Ze komen met doordachte suggesties en oplossingen, wat de samenwerking zeer aangenaam maakt. Sinds zij onze online marketing en website beheren, merken we een duidelijke toename in kwalitatieve leads. The List Media is voor PAC interiors een zeer waardevolle partner gebleken!"
— Sven Meulemeester, zaakvoerder PAC interiors
Van strategie naar resultaat met een doordacht marketingplan. We begonnen met een strategisch marketingplan om de markt te analyseren, concurrenten in kaart te brengen en een onderscheidende aanpak te formuleren. Hiermee voorkomen we dat marketingbudgetten verspild worden aan inefficiënte strategieën.
Via Facebook, Instagram en Pinterest creëren we boeiende content die de doelgroep aanspreekt. We combineren organische posts met gerichte advertenties zoals retargeting en promotie van opendeurdagen. Dit resulteerde in een constante stroom kwalitatieve leads.
Met een brede campagne via Google Ads behaalden we in 2024 meer dan 7.390 clicks, een CTR van 11,5%, en 70 directe conversies binnen de doelgroep. We benutten relevante zoekwoorden en optimaliseren continu voor betere resultaten.
Hoewel de website van PAC interiors al bestond, brachten we optimalisaties aan om de gebruikerservaring en SEO te verbeteren. In slechts enkele maanden verhoogden we het aantal zoekwoorden in de Google top 10 van 11 naar 19. Dit zorgde voor meer zichtbaarheid én conversies.
PAC interiors werkt samen met een dedicated Project Leader die hun marketingstrategie kritisch bewaakt en continu optimaliseert. Als vaste contactpersoon fungeert deze als een verlengstuk van hun interne team. Maandelijks vindt een check-in plaats om campagnes en resultaten te evalueren, en elk kwartaal wordt een diepgaande meeting gepland om samen vooruit te kijken. Dankzij deze persoonlijke opvolging blijft de marketingstrategie scherp, effectief en afgestemd op de groeiambities van PAC interiors.
23 leads per maand
€77,5 kost per lead
+70 conversies via Google Ads
Zoekwoorden in Google top 10: van 11 naar 19